Jessabelle
Fra hjernen bak Paranormal Activity og Insidious kommer den skumle historien om Jessabelle. Jessabelle (Sarah Snook fra Sleeping Beauty) vender tilbake til barndomshjemmet i Louisiana for å komme seg etter en forferdelig bilulykke, og havner utfor en skrekkelig ånd som har ventet på henne - og som ikke har til hensikt å la henne slippe unna.