Joy Ride 3
Rusty Nail, den hevngjerrige lastebilsjåføren med en forkjærlighet for smerte, tar skrekken til helt nye nivåer i dette kapittelet av Joy Ride! Det hele begynner når en gruppe unge streetracers tar en øde landevei for å komme raskere frem til en konkurranse. Når Rusty kommer på sporet av dem og begynner å jage, plage og torturere de nye ofrene sine med ondskapsfull glede, utvikler turen seg til et hårreisende og endeløst mareritt!