Julius Caesar with Mary Beard
Julius Caesar: general, dictator, politician. In life, he shaped the Roman world we know today. Beloved Historian, Mary Beard, is on a new mission to reveal the real Julius Caesar, challenging everything you thought you knew about this legendary man. What were the key steps to his rise to dictatorship? Why was he then infamously betrayed and assassinated by his closest and most trusted friends?