Just Getting Started
Duke Diver (Morgan Freeman) er en avslappet sjef ved det luksuriøse feriestedet Villa Capri i Palm Springs. Vel har Diver en mystisk fortid, men han er ekspert på å sørge for at gjestenes opphold blir én stor og kontinuerlig fest. Men når den eks-militære sjarmøren Leo (Tommy Lee Jones) sjekker inn, utløser han en tvekamp med Duke om plassen som stedets alfa-hann, så vel som oppmerksomheten fra...