La Source des Montagnes
De festglade Paccha-Picchuene lever et bekymringsløst liv. Tilværelsen deres er avhengig av Fjellene, som løfter oasen deres opp til et livsviktig vinterklima. Men en dag uteblir Fjellene. Utålmodig legger en av dem, KinKo, ut på en reise for å finne dem.