Lazareth
Lees viktigste oppgave i livet er å beskytte sine foreldreløse nieser Imogen og Maeve fra en verden som er i ferd med å gå i oppløsning. For å sikre deres trygghet har hun plassert dem i en isolert hytte uten kontakt med omverdenen. Alt settes på spissen når en fremmed truer den trygge tilværelsen deres. Lazareth gir et glimt inn i en postapokalyptisk verden der overlevelse er det aller viktigste.