L'Envol
Katherine Choong, den første sveitsiske kvinna som klatra ei 9a-rute, går vidare til ekstrem fleirtaulengdeklatring. Saman med partnaren Jim tek ho fatt på to av dei vanskelegaste rutene i Sveits før dei prøver Fly, ei 550 meter lang rute gradert opp til 8b+.