Life
Før Anton Corbijn ble filmregissør, var han kjent som rockestjernenes favorittfotograf. I sin nye film skildrer han en kollega, fotografen Dennis Stock (Robert Pattinson), som i 1955 fikk i oppdrag å portrettere den lovende skuespilleren James Dean (Dane DeHaan). De la ut på en reise gjennom USA som resulterte i et vennskap og en legendarisk fotoreportasje i Life Magazine.