Lily & Kat
Helt siden Lily og Kat ble kjent på en moteskole i New York gjør de alt sammen. Men da Lily får høre at Kat snart skal flytte hjem til London, raser hennes verden sammen. Mens de to går på kunstutstillinger i Lower East Side treffer de Henry, en gåtefull kunstner som Lily umiddelbart liker. Med mindre enn sju dager igjen er livet komplisert og vennskapet settes på prøve. Lily & Kat er en gripende skildring om to venner i tjueårsalderen som vanker i New Yorks mote- og kulturkretser. I hovedrollene ser vi Hannah Murray (Game of Thrones) og Jessica Rothe (The Hot Flashes, Gossip Girl).