Limbo
LIMBO er et stemningsfullt og spennende kriminalmysterium om den loslitte etterforskeren Travis (Simon Baker) som kommer til en avsides opalgruveby, Limbo i Australias ødemark, for å etterforske det uoppklarte drapet på den lokale, innfødte jenta Charlotte Hayes som ble begått for 20 år siden. Filmen ble nominert til en Gullbjørn under filmfestivalen i Berlin.