London
Denne forskrudde og besatte kjærlighetshistorien følger Syd (Chris Evans), en anspent, rik mann i 20-årene, hvis liv er på vei fra meningsløst til nytteløst. Etter en enorm kule med fyll og dop, våkner han opp til nyheten om at han vil miste sin "eneste kjærlighet" London (Jessica Biel) for alltid: Syds ekskjæreste flytter fra New York til Los Angeles. Syd har en siste sjanse til å vinne henne tilbake, i kveld, på hennes farvelfest. Syd hamstrer inn kokain og drar på feste med Bateman (Jason Statham), en ung engelsk bankmann/deltidslanger som han nettopp har møtt. I løpet av kvelden -- ispedd jevnlige doppauser på badet -- oppdager vi at Syds forholdsproblemer innebærer mer enn gnisninger med kjæresten. Finnes det et lys i slutten av tunnelen hans?