Loop
I Loop befinner to barn på kanoleir seg midt på en innsjø uten mulighet til å bevege seg fremover før de har funnet en vei å kommunisere, og å se verden gjennom den andres øyne. Denne filmen er banebrytende ved at den har Pixar sin første ikkeverbale autistiske karakter.