Maja Ma
Pallavi Patel er en hengiven, middelaldrende husmor, like berømt for dansen sin som for matlagingen. Men hva skjer når et rykte om henne truer med å forstyrre middelklassefamiliens etos rett før sønnen Tejas skal forlove seg med en rik amerikansk-indisk jente?