Making Babies
Katie og John Kelly bestemmer seg for å få barn, men det er ikke så lett som de trodde. Etter fem år med utrøstelige forsøk er de fortsatt barnløse og stadig mer desperate. De bestemmer seg for å prøve alle tenkbare måter på markedet for å få det etterlengtede barnet sitt.