Man Up
Nedkjørt etter en spesielt katastrofal ukjent date på forlovelsesfesten til sine venner, er Nancy mer eller mindre ferdig med dating. Hun har fått nok, og er klar for å legge opp, besegles, og ta til takke med et liv alene. Det er før Jack forveksler Nancy for sin ukjente date under klokken på Waterloo Station.