Maximum Conviction
Den tidligere Black Ops-soldaten Tom Steele og hans partner Manning (Austin) får i oppdrag å overse transporten av to mystiske, kvinnelige fanger til et gammelt fengsel. Men så eksploderer det hele i et inferno da eliteleiesoldater angriper fengselet.