Michael
Et stjernelag bestående av John Travolta, William Hurt, Andie MacDowell, Bob Hoskins, Teri Garr, Jean Stapleton og mange andre kjente ansikter spiller i dette humoristiske og romantiske fantasidramaet skrevet og regissert av den anerkjente Nora Ephron. Når ryktene om eksistensen til en engel ved navn Michael når en utnyttende avis, lukter den avdankede journalisten Frank Quinlan en forsidesensasjon. Hvorvidt historien er sann eller ikke, det er Quinlans jobb å spore opp den angivelige engelen og bringe ham tilbake til Chicago før jul. Men Quinlans sta sjef lar ham ikke dra alene, og sender "engle ekspert" Dorothy Winters og en annen sløv reporter, Huey Driscoll, sammen med ham. På veien til Iowa mener alle tre at turen er et kolossalt bedrageri, før de endelig møter Michael – og begynner å tro.