Minner om Paris
Tre måneder etter å ha overlevd et terrorangrep, klarer Mia fortsatt ikke å huske det som skjedde med henne. For å kunne komme seg videre, er hun nødt til å ta to steg tilbake og finne ut hva som skjedde den kvelden.