Misbehaviour
I 1970 fant Miss World-konkurransen sted i London, og ble kringkastet til mer enn 100 millioner seere over hele verden. Den nyopprettede organisasjonen Women's Liberation Movement, hevdet at skjønnhetskvinner var nedverdigende og gruppen fikk plutselig berømmelse da medlemmene stormet scenen og avbrøt direktesendingen.