Mord på Nilen
Hercule Poirots ferie i Egypt om bord på en glamorøs elvebåt forvandles til jakten på en morder når en idyllisk bryllupsreise får en brå slutt. Dette er en historie om ustyrlig lidenskap og sjalusi med episke ørkenlandskap og de majestetiske Giza-pyramidene i bakgrunnen.