Mr. Crocket
En enslig mor tror hun har funnet nøkkelen til å roe ned barnet sitt – en VHS-kopi av et merkelig barne-TV program kalt Mr. Crocket’s World. En mørkere, blodigere hemmelighet venter imidlertid på å invadere hjemmet deres fra inne i videokassetten.