Mr. Freeman
Den ensomme tenåringen Simone innleder et online-forhold til en søt ghanesisk fyr som heter Freeman. Hun overbeviser de motvillige foreldrene sine om å la ham komme til Danmark og besøke familien i noen uker. Simones forhold til Freeman utvikler seg, men det gjør også familiens motstand, og en gammel konflikt mellom Simone og moren hennes blusser opp.