Stor ståhei for ingenting
Kenneth Branagh har iscenesatt denne fargesprakende og stjernespekkede filmatiseringen av en av Shakespeares mest romantiske og lettbente komedier. Her får vi ta del i en rekke romantiske intriger og forviklinger på et gods i vakre Toscana, der en prins og hans hoff ankommer for å søke husly. I tillegg til Branagh ser vi Emma Thompson, Denzel Washington, Keanu Reeves, Michael Keaton og Kate Beckinsale.