Mudbrick
Etter å ha arvet et gammelt leirhus i hjembyen sin i Øst-Europa, vender en mann tilbake etter å ha tilbrakt hele livet i England, bare for å oppdage at innbyggerne skjuler en mørk hemmelighet om den hedenske slaviske kulten og hans egen fortid.