Never Change!
I 2008 ble sisteåret til avgangsklassen ved North Meadows High brått avbrutt av en tornado. Nå, i midten av 30-årene, må de tilbake på skolebenken for å fullføre videregående en gang for alle. Gamle flammer, nye sjanser – dette er et mareritt ... og en beinhard komedie.