Night Shift
Amy begynner på sin første nattevakt på et hotell med en morderisk fortid. Når hun blir sittende fast i en tidsslynge blir Amy vitne til skremmende hendelser fra fortiden, og må finne en måte å unnslippe den gale morderen og redde gjestene på hotellet.