Ninja Assassin
I Ninja Assassin byr skaperne av The Matrix og V for Vendetta på et spennende (kanskje litt vel spennende!) gjensyn med kampsport-filmen. Den koreanske popstjernen Rain (Speed Racer) spiller den heltemodige og farlige Raizo. Han har fått inn triksene til Ozunu-klanens ninja med morsmelken, og nå blir han forfulgt av andre krigere under ledelse av den knallharde dojo-patriarken (spilt av kampspo...