Nirvana
I 2021 glemte verden at Afghanistan overlot folket til Taliban-regimet. Jentene i Afghanistan ble overlatt til sin egen skjebne. Står overfor innesperring i hjemmene sine og ingen håp for fremtiden. Å se faren hennes bli halshugget av Taliban og ingen sjanser til å leve et verdig liv, Nirvana, starter flukten hennes fra Afghanistan.