Please Stand By
Wendy er 28 år gammel og har autisme. For å bevise for søsteren at hun kan ta vare på seg selv, rømmer Wendy fra pleiehjemmet for å levere sitt 500 sider lange «Star Trek»-manus til en skrivekonkurranse.