Possession Experiment
Brandon Jensen har alltid vært glad i skrekk. Så når han får mulighet til å studere eksorsisme bestemmer han seg for å ta den helt ut. Han starter en internettkampanje som sprer seg raskt, og med hjelp av to personer han møter underveis viser Brandon "The Possession Experiment" til hele verden.