Project A 2
På anbefaling fra sin overordnede i marinepolitiet får Dragon Ma nå gå i land som politileder for Sai Wan-distriktet. Men trusselen fra piratene lever ennå, da de søker hevn for sin døde leder. Og med seg har de enda en gang korrupte politifolk og gangstere som alle står i Dragon Mas vei.