Radius
Liam våkner etter en bilulykke, og han har glemt hvem han er. Han drar inn til byen for å lete etter hjelp, men finner bare døde mennesker. Og alle har mystiske bleke øyne. Først mistenker Liam at det er et virus som har spredt seg gjennom lufta, men snart oppdager han den fryktelige sannheten...