Rapid Action
Etter å ha plaget seg selv med skyldfølelse over sin kones død, forlater Gao Feng sikkerhetsbransjen og lever et vanlig liv med sønnen. Når hans tidligere sjef dukker opp, har han imidlertid ikke noe valg - han må tilbake for et siste oppdrag.