Rebound
I denne uimotståelige familiekomedien har Martin Lawrence rollen som Roy McCormick, en hissig basketballtrener på et college. Han er mer interessert i å få reklamekontrakter enn å vinne kamper, og når han en dag går amok på banen, risikerer Roy å tape alt hvis han ikke beviser at han kan vinne kamper uten å miste fatningen.