Relationship Goals
TV-produsent Leah Caldwell tar sikte på å bli den første kvinnen som driver New Yorks mest populære morgenprogram, men eksen Jarrett Roy kjemper for samme rollen. Han hevder å ha blitt forvandlet av boka 'Relationship Goals', som blir et tema når vennene hennes også utforsker bokas visdom. Leah forblir fokusert på karrieren - til kjemien med eksen utfordrer prioriteringene hennes.