RENT
På et avsidesliggende rehabiliteringssanatorium går fire nyankomne pasienter, hver og en med spesifikke følelsesmessige skader, gjennom et helvete ved å oppdage og utholde en uhyggelig leges ondskapsfulle behandlingsmetoder mens de forsøker å holde seg i live.