Robbery
Richies kriminelle far har blitt diagnostisert med demens. Som en ung og allerede erfaren profesjonell tyv planlegger han nå en stor serie med hensynsløse kupp. Alt for å bekjempe farens sykdom, betale ned og kvitte seg med en gammel og svært illevarslende spillegjeld.