Rocket Hunter
Januar 1945, andre verdenskrig går inn i en av de mest forferdelige periodene. I et av krigens mest dristige oppdrag tar den amerikanske B-17 piloten oppgaven med å fly en forlatt Messerschmitt Bf109 gjennom sentrale Berlin. Alt for å redde sine landsmenn hjemme i London fra Hitlers fryktede V-2 raketter.