Ron i ustand
Ron i ustand er historien om Barney, en ungdomsskoleelev med sosiale utfordringer, og hans snakkende og gående digitale enhet Ron, som er ment å være hans "bestevenn fra boksen". Rons morsomme funksjonsfeil fører dem på en actionfylt vei der gutt og robot sammen finner ut hva ekte vennskap er i vår sosiale medier-tid.