Rufus
Manny flytter til en ny skole og ønsker seg flere venner. Han finner et spesielt halsbånd som han setter på hunden sin, Rufus, som blir til en gutt. Etter at Rufus begynner på Mannys skole blir han så populær at vennskapet settes på prøve.