Sam
SamSam har nesten alt en ung superhelt kan ønske seg: omsorgsfulle superhelt-foreldre, mange supervenner og sitt eget romskip til å utforske verdensrommet med. Men han venter fortsatt på at hans egne superkrefter skal dukke opp. Når hans nye venninne Mega forteller at hun kan lære ham å få superkrefter, legger de ut på et spennende eventyr i verdensrommet.