Satanic Panic
Sam har det trangt, men klarer å få jobb som pizzabud. Som nyansatt trekker hun det korteste strået når kveldens første levering skal kjøres ut og havner i et velstående område som er kjent for å aldri gi drikkepenger, Og ikke nok med det: pizza-mottakerne viser seg å være en gruppe satanister som akkurat prøver å takle en ond helvetesdemon. Problemet er bare at de trenger et jomfruoffer. Og hvem kan de bruke...?