Farmer and the Belle: Saving Santaland
Sterke følelser vekkes mellom en modell og en bonde med en liten datter, da hun besøker barndomshjemmet. Byen står i fare for å miste sin elskede Santaland-festival, men med litt kjærlighet & tro kan mirakler skje. Denne filmen vises uten undertekster.