Selena
Jennifer Lopez og Edward James Olmos spiller i denne feiringen av Selena Quintanilla Perez, ei jente fra Sør-Texas med et globalt talent, utrolig vilje og magnetisk sjarm. Ung. Vakker. Enormt begavet. Som 23-åring skinte Selena som en ny stjerne innen et spennende, nytt musikalsk felt. Men like før hun ble klar til å bli den neste pop-sensasjonen, endte livet hennes brått, på tragisk vis.