Sequestro
In Sao Paulo, kidnapping is an established business - lucrative and hectic. For four years a film crew followed the police department's anti-kidnap division. The film takes a white knuckle ride with the police as they locate houses holding captives, listen in on phone calls, free petrified hostages and bust the kidnappers. Raw, powerful and with incredible access, this edgy documentary confronts one of the biggest problems that Brazil faces today.