Shock Wave
J.S. Cheung er sjef for Explosive Ordnance Disposal Bureau (EOD) i Hong Kong-politiet. For syv år siden gikk han under jorden for å sprenge en kriminell gjeng ledet av superskurken Blast. Cheung lykkes med oppdraget og satte blant annet Blasts bror, Biao, bak lås og slå. Men Blast selv kom seg unna og svor hevn. Nå, syv år senere, har han satt i verk sin onde plan med bombeangrep mot Hong Kongs innbyggere. Denne gangen er det personlig, og Cheung gjør alt han kan for å stanse Blast før hele byen står i flammer.En minst sagt eksplosiv actionthriller av Herman Yau (IP Man) med Andy Lau (Infernal Affairs) i hovedrollen.