Silence
Et hyllet historisk drama av mesterregissøren Martin Scorsese. En episk fortelling om to portugisiske jesuittprester som reiser til Japan på 1600-tallet for å prøve å finne mentoren sin som har forsvunnet der. På plass i Japan, der katolisismen er forbudt, utsettes prestene for både kroppslige og åndelige prøvelser. Andrew Garfield, Adam Driver og Liam Neeson spiller hovedrollene.