Skyfall
Daniel Craig er tilbake som James Bond, og hans lojalitet til MI6-sjefen M (Judi Dench) settes på prøve når fortiden innhenter henne. 007 må spore opp og stoppe trusselen, uansett hvor personlig det måtte bli. Javier Bardem og Ralph Fiennes medvirker også.