Snatchers
Fjerdeåret blir konge! Takket være forholdet til den udugelige kjekkasen Skyler er Sara på god fot med de kule jentene. Men Skyler ble smittet av et utenomjordisk virus da han var på sommerferie i Mexico, og etter bare én natt sammen med ham oppdager Sara at hun er … gravid. I niende måned. Desperat etter å holde tilstanden hemmelig søker hun råd hos den eneste hun kan stole på: den nerdete eks-bestevenninnen Hayley. Jentene innser snart at romvesenproblemet bare er begynnelsen. Romvesenene må passe seg i denne supermorsomme komedien der action og ironi kappes om oppmerksomheten.