Something Between
Opplev den adrenalinfylte reisen til unge akroparaglidere i Europa når de skaper sin egen vei, inspirert av legendariske skikkelser. Denne dokumentaren fanger deres oppdagelsesånd, på tross av normer og lidenskap for livet når de omdefinerer sporten. Bli med på et fire måneders langt eventyr, og opplev bestrebelsen etter kunstnerisk flyving og landskapet som former reisen deres.